I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 8, 2012

KURSUS PENGADIL FUTSAL NEGERI MELAKA

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia

   Pada 04 Ogos 2012 dan 05 Ogos 2012 telah diadakan Kursus Pengadil Futsal Negeri Melaka. Kursus ini diadakan di Gelanggang Futsal Air Panas Bemban Jasin Melaka. Kursus ini telah dihadiri seramai 26 pengadil kelas 3 dan kebangsaan.

  Menariknya mengenai kursus ini adalah terdapat 2 sesi,sesi siang dan malam. Sesi siang, para pengadil didedahkan undang - undang permainan futsal secara teori manakala sesi malam pula diadakan secara amali dan praktikal. 4 pasukan sekitar Jasin dijemput bagi membantu menjayakan kursus ini. 


SESI SIANG







SESI MALAM












2 comments:

  1. tahniah pada semua yang menjayakan program ini, harap harap tuan dapat melaksanakan program ini setiap tahun.Teriam Kasih pada pehak MAFA.

    Calon Pengadil

    ReplyDelete
  2. tahniah pd tn hj kassim PPP MAFA kerana jalankan kursus ni pd pengadil-pengadil baru,untung ko org, dulu saya nk dapat kursus mcm ni pun tk da.saya belajau sendiri tau utk game mashuk! tp saya menghargai tuan hj kerna telah menjadi kan saya pengadil dari melaka mengendalikan FINAL futsal felda kebangsaan 2008-2009 di trolak,tq hj ur the great

    ReplyDelete